Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 13:23:25 MET

W dniu 18-12-2008 10:26, doom3 pisze:

> to ja dalej pomecze... znajdz mi upsa, ktorego bys kupil :)

Jeśli użytkownika stać na ~20% wyższe rachunki, to jakiegoś online (na
allegro można dostać używki np. MGE (dawniej Merlin Gerin) w cenie
używek Line-Interactive APC (używałem model EX7 700VA, sprzedałem i
teraz zasila z powodzeniem dwa współczesne zestawy z monitorami LCD 19"
i drukarkę igłową, czyli jakieś 550W), ewentualnie właśnie APC Smart.