Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 09:53:01 MET

Użytkownik "CeBeR" <precz_z_sekcijanstwem@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gid2nu$23f$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba sam nie czytałeś, nie cytowałbyś, bo i po co, skoro tam takie
> "herezje" wypisują, jak "VA oznacza moc pozorną. Jest to najwieksza
> teoretyczna moc jaką trafo może dostarczyć do obciążenia.
> VA=Usk. * Isk. * cos?
> cos? jest to tzw. współczynnik mocy i zawiera się w przedziale od 0 do 1.
> Im wartość zblizona do 1 tym lepiej.
> Gdyby do twojego trafa podłączyć obciążenie o charakterze czysto
> resystancyjnym (grzałka, jakiś rezystor lub żarówka) wtedy dało by się z
> niego wycisnąć 180W mocy"

> [...]

Czytalem czytalem... niestety brak switchy lub routerow z APFC.

Druga sprawa... czyli wychodzisz z zalozenia ze producent taki jak np: APC
bedzie w swoich upsach bral poprawke na sprzet klienta ("badziew" z PF
srednio ~0,60) i podawal dla takiego PF maksymalna moc obciazenia swojego
sprzetu, pomimo, ze z czystych kalkulacji wychodzi nam 1:1 (VA=W) ?

--
doom3