Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 21:58:50 MET

W dniu 17-12-2008 21:44, doom3 pisze:

> pojechales... czytales w ogole dokumentacje, byles na stronie APC ?
>
> http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SU700X167
>
> gwoli scislosci, kazdy apc (inne o wiele wczesniej) wypnie sie na Ciebie
> przy obciazeniu ok. 85% jego obciazenia szczytowego.

Albo UPS ma moc 700VA, albo nie ma. Wartość w W jest podawana
orientacyjnie, dla odbiorników pozbawionych PFC. Gdyby np. ten UPS
"wypinał się" przy 85% tych 450W pobieranych przez zasilacz z aktywnym
PFC (czyli 380W), to tym samym _musiałby_ "wypinać się" przy obciążeniu
230W pobieranym przez zasilacz bez PFC (założyłem PF=0.6, mógłby być
nawet mniejszy).