Ustawianie video na stronach www

Autor: arek <djank_at_karwiny.multicon.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 14:42:57 MET

Witam,

Mam nieco starszy monitor LCD ze słabym współczynnikiem kontrastu. Jeśli
chodzi o ustawienia nakładki to idzie wyregulować z poziomu sterowników
także można otrzymać pożądany kontrast i jasność dla np divxów. Ale nie mogę
w nim ustawić pożądanego poziomu jasności na plikach video przeglądanych z
poziomu stron www na przeglądarce ( np. trailery filmów z fdb.pl lub
materiały video na tvn24.pl). Obraz jest po prostu za ciemny i prawie nic
nie widać (chyba że na scenach jasnych jeszcze ujdzie). Rozjaśnianie pulpitu
w opcjach sterownika nie wchodzi w grę bo z obrazu z kolei na pulpicie robi
się mleko. Dlatego mam pytanie czy można gdzieś w opcjach samego playera
materiałów video zawartego na stronach www ustawić zwłaszcza jasność? Jak
kliknę prawym przyciskiem myszy na materiale video to wyskakuje mi coś
takiego:

about JW Player 3.16
ustawienia
Adobe Flash Player 10 - informacje

Po wejściu do ustawień nie ma nic do kontrastu czy jasności.
Pozdrawiam i thx