Re: Ustawianie video na stronach www

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 00:20:17 MET

> w opcjach sterownika nie wchodzi w grę bo z obrazu z kolei na pulpicie robi
> się mleko. Dlatego mam pytanie czy można gdzieś w opcjach samego playera
> materiałów video zawartego na stronach www ustawić zwłaszcza jasność? Jak

Może to i nie jest rozwiązanie ale czasem pomaga zmiana wartości gamma - do
tego jest Powerstrip - CTRL i +/- zmieniasz wartość. Kiedyś tak miałem na
starym CRT i działało. Mowa oczywiście o flash i innych wynalazkach,
natomiast do czystego video (mpeg/wmv) to już nie wiem - może w
ustawieniach sterownika karty (szukaj overlay/nakładka)