uszkodzona bateria w laptopie

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 14:30:26 MET

Mam laptopa Lenovo N200, sprzed trochę ponad dwóch lat (z celeronem
m420 na pokładzie). Do tej pory średni czas pracy na baterii wynosił
ok. 2h. Teraz, da się popracować 1h - wskaźnik stopnia załadowania
baterii dociąga do mniej więcej 50% i chwilę później z 50% robi się 5%
i włącza się ostrzeżenie, że trzeba kończyć pracę. Na moje laickie oko
wygląda to tak jakby padła połowa ogniw w baterii. W związku z tym
pytanie czy taką baterię da się (i czy w ogóle jest sens) regenerować
czy też lepiej pomyśleć o nowej baterii?

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>