Re: Jaki zasilacz UPS

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 14:05:51 MET

Dnia Wed, 17 Dec 2008 11:06:01 +0100, Andreios napisał(a):

> Od pewnego czasu, komputer mi się resetuje lub całkowicie
> wyłancza, doszłem do wniosku, że może wina leżeć po stronie energii
> elektrycznej.

Zdarzył mi się taki przypadek. Komp się wyłączał w przypadkowych momnentach
lub się nie włączał. Był u mnie 2x na obserwacji i wsio było OK. W końcu
poszedłem do klienta obejrzeć jego gniazdka sieciowe :) Były OK ale kabel
zasilający komp miał wtyk brytyjski i był zaopatrzony w przejściówkę na
standard europejski. No i ta przejściówka miała kołki stykowe mocowane na
nakrętki i te nakrętki były mocno poluzowane :) .

--
Jacek