Re: "zahaslowac" dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 22:10:24 MET

Dnia Tue, 16 Dec 2008 11:52:53 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> Jeszcze Ci malo użyszkodników płaczących, że nie zdawali sobie
> sprawy że w takim przypadku klucze są na dysku systemowym?
> Idzie mi o to, ze pakują w MS$ szyfrowanie "przeciętni użyszkodnicy".
> Po jakimś padzie/zacięciu/czymś w tym stylu dają "format C:"
> i dowiadują się o isnieniu takiego wynalazku jak backup.. za późno :)

> Otóż to.

Uważasz, że prawdopodobieństwo utraty danych poprzez format partycji i w
konsekwencji utratę klucza jest większe, niż skasowanie bądź uszkodzenie
pojedynczego pliku/kontenera TrueCrypt? :-). Cóż, jeśli miałbym komuś
proponować bezpieczne przechowywanie zaszyfrowanych danych, to na pewno
nie byłby to TC...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/