Re: "zahaslowac" dysk

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 11:52:53 MET

On Sun, 14 Dec 2008, Michal Kawecki wrote:

> Najwygodniej jest sformatować dysk w NTFS i włączyć wbudowane
> szyfrowanie.

  Jeszcze Ci malo użyszkodników płaczących, że nie zdawali sobie
sprawy że w takim przypadku klucze są na dysku systemowym?
  Idzie mi o to, ze pakują w MS$ szyfrowanie "przeciętni użyszkodnicy".
  Po jakimś padzie/zacięciu/czymś w tym stylu dają "format C:"
i dowiadują się o isnieniu takiego wynalazku jak backup.. za późno :)

> Wówczas dane dadzą się odczytać wyłącznie w tym systemie

  Otóż to.

pzdr, Gotfryd