Re: Scythe Quiet Drive opinie czy Cooltek Disk Silencer ...

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 14:55:43 MET

Użytkownik "Olek" napisał
> dysk Ci tak chrobocze że nie możesz wytrzymać? Mam identyczny dysk jak
> Twój w obudowie chiefteca bravo big tower i jakoś go nie słyszę -

Też mam Chiefteca z serii Mesh, jak autor wątku. Kupiłem niedawno
nowy dysk i nie dało się znieść hałasu, gdy dysk był standardowo
zamontowany. Poradziłem sobie z tym dorabiając piankowe sanki
na kształt oryginalnych, jest znacznie lepiej. Ogólnie nowe Chiefy
to porażka pod względem mocowania dysków i zdolności do wpadania
blach w rezonans.

Starsze budy Chiefteca miały klatki na 3 dyski montowane w obudowie,
miałem też taką skrzynkę i tam nic nie rezonowało.

Pozdrawiam
.Peeter