Re: Scythe Quiet Drive opinie czy Cooltek Disk Silencer ...

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 10:44:47 MET

Rageti wrote:

> Pozdrawiam ... bez urazy

jakiej urazy?
dysk Ci tak chrobocze że nie możesz wytrzymać? Mam identyczny dysk jak
Twój w obudowie chiefteca bravo big tower i jakoś go nie słyszę -
jedynie co słyszę to szum wiatraka chłodzącego dyski (który ma wylot
akurat obok mnie bo obudowa stoi na biurku)... dlatego napisałem pytanie
czy jesteś pewien że to dysk? może przyczyną jest coś innego? np.
rezonans jakieś części obudowy itp.