Re: Scythe Quiet Drive opinie czy Cooltek Disk Silencer ...

Autor: Mateusz Szczyrzyca <mateusz_at_annihitek.net>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 14:54:45 MET

16.12.2008: Rageti wrote:
> Witam!
>
> Pacjent: dysk SATA2 model WD-3200AAKS
> obudowa: Chieftec z serii Mesh
> obecne miejsce montażu: zatoka 3,5''
> choroba: CHOLERNE CHROBOTANIE - w tej obudowie PRAWIE nie do zniesienia
>
> W temacie wątku podałem 2 SKRAJNE PROPOZYCJE (POMIJAM ceny)
> 1. Scythe Quiet Drive - co WY na to ? czy rzeczywiście skutecznie wygłusza
> hdd ? bo czytałem różne opinie
> 2. Cooltec Disk Silencer - jedno z naprostszych rozwiązań - ale może jednak
> skuteczne
>
> Może inne propozycje ??? darujcie sobie rozwiązania typu "guma od majtek"

Ja mam Scythe Quiet Drive. Wcześniej miałem ładnie wytłumione wibracje i
dysk w stosunku do standardowego montażu był bardzo cichy. Po włożeniu do
SQD i wytłumeniu całości, rzecz jasna, różnicy nie usłyszałem. Niestety.
Aczkolwiek temperatura spadła, ale i tak SQD wymaga moim zdaniem chłodzenia
coolerem.

Tutaj można tylko jedno: SSD albo dyski 5400 RPM, na SPCR polecają też
WD GreenPower, właśnie jest w drodze do mnie, więc zobaczę czym mnie
zaskoczy. Więcej praktycznie się nie da już wyciszyć, przynajmniej u mnie.
Można zabotować system z jakiegoś pendrive do ramu (mam 8 GB), ale to
niepraktyczne rozwiÄ…zanie.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>