Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 15:08:27 MET
Message-ID: <gi340k$73u$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gi2pdq$m4d$1@inews.gazeta.pl...
> Z szajsung ma kiepski serwis o czym piszą na różnych forach. Miałem problem z
> monitorem 17" LCD Benq, po roku pokazała się pionowa kreska, odesłałem do
> serwisu i dostałem nowy model. :-)
> Z LG nie było tak różowo. Zakupiłem do pracy 19" LCD, ale miesiąc przeleżał w
> paczce. Po miesiącu wypakowałem i okazało się, że ma wadę matrycy. Oddałem do
> sklepu na wymianę, ale mi nie uwzględnili i wysłali do serwisu. Tak wymienili
> matrycę a nie monitor, pomimo, że monitor nie przepracował ani 1 godziny, a
> przecież można to chyba sprawdzić. :-)

A dlaczego mieliby wymienić monitor, skoro po naprawie działa?
Received on Sun Dec 14 15:10:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Dec 2008 - 15:51:04 MET