Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 07:35:08 MET
Message-ID: <gi4tr5$hm6$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gi340k$73u$1@news.onet.pl...

> A dlaczego mieliby wymienić monitor, skoro po naprawie działa?

No bo na sklepie nie sprawdzałem monitora, a dostałem od nowości uszkodzony.
Może spadł z kontenara albo ktoś się z nim niezbyt delikatnie obchodził. :-)
Poza tym LG ponoć wymienia monitory nawet z 1 uszkodzonym pikselem (u mnie
cała linia) do 1 m-ca, a ja zaniosłem do sklepu kilka dni po terminie (4
lutego, faktura z 31 grudnia 2007r.).
Received on Mon Dec 15 07:40:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Dec 2008 - 07:51:04 MET