Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 17:54:16 MET

news pisze:

> Chyba wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. Problemy właścicieli sklepów
> z dystrybutorami / importerami to jedno a jakość konkretnych produktów /
> zadowolenie klientów z ich użytkowanie itp. to drugie. Przeciętnego
> klienta to o czym piszesz po prostu specjalnie nie interesuje. Wiadomo,
> że sprzęt typu monitor / telewizor ogląda się bardzo dokładnie przed
> zakupem albo kupuje w sklepie internetowym gdzie można odesłać bez
> podania przyczyny w ciągu iluś tam dni.

guizk prawda. Ja handluje rowerami. razu pewnego od wielkiej swiatowej
firmy wziąłem 20 sztuk różnych rowerów. kilka miało za szerokie sztyce.
To JA miałem problem, ale wiedziałem jak go rozwiazać. Niestety te same
kartony z rowerami mógł kupić klient przez internet, co by wtedy zrobił?
Zarządał wymiany. ja też tak zrobiłem. czekałęm 4 miesiace. jak przyszły
sztyce, to rowerów już dawno nie było.

Odesłać towar możesz, ale na własny koszt niestety.

> Jeżeli nie odpowiada Ci polityka dystrybucyjna Samsunga to zwyczajnie
> nie handluj ich wyrobami w tym swoim sklepie.

I to jest niestety prawda. O ile mi wiadomo żadna firma nie wypuszcza
bubli z fabryki*, a jak juz tak sie zdarza, to nie pozwala w nich
grzebać. Tak wiec wspomniane wytyczne samsunga dziwią mocno...

* gdzies widziałęm takei wewnętrzne wytyczne: maks 5% wad w firmie, maks
1% wad u klienta. inaczej niema premii.

ToMasz