Re: Drukarka iDP 3210

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 21:36:42 MET

"ChrissP." napisał:

> Mam problem z drukarkÄ… termicznÄ… Citizen iDP 3210 (drukarka POS).
> Drukarka ma interfejs szeregowy, jednak do niego dołączona jest
> przejściówka do RJ45 (normalna skrętka).

Przejściówka? Może to jakaś MOXXA? Bo AFAIR te konwertery mają wejście
RS-485 właśnie na "erjocie"?

> Próbowałem ją podłączyć zarówno kablem sieciowym

No bez żartów...

> jak i szeregowym,

A bezpośrednio do komputera, czy przez przejściówkę USB -> RS232? Bo moje
szeregowe Casio na takim wynalazku nie pójdzie, musi gadać z natywnym RS-em.

> Najgorsze jest to, że z kasą, do której była dołączona działa doskonale...

A ta kasa jaki miała interfejs? Zwykły RS-232? Czy może właśnie RS-485?

> JakieÅ› sugestie?

A co z komunikacją po LPT? Bo ta drukarka ma też takie złącze ponoć.

JoteR