[pyt] Padnieta karta graf..

Autor: Damian <damian.karas_at_[WYTNIJ>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 21:36:13 MET

Witam,

Znajomemu padł komputer i poprosił mnie o pomoc. Brak obrazu na
monitorze pomimo resetu CMOSu zworka i po wcisnieciu 'reset' dzwiek
"syreny" z PCspeakera zasugerowal, ze plyta glowna wymaga wymiany.
Jednak zabralem sprzet do siebie na warsztat i zaczalem podmieniac
klamoty. Okazalo sie, ze "pa pa" powiedziala karta graficzna: stary HIS
Ati Radeon 9250, 128MB, 64bit na AGP. Slabiej znam sie na ATI, bo zwykle
inwestowalem w produkty ze stajni nv, ale z tego co widze to jakis ubogi
model (chlodzenie pasywne i Dsub podlaczony tasiemka sygnalowa). Tutaj
pytanie do Was: w jaka nowa karte graf. zainwestowac, majac do wydania
do 200 zl? Z tego co wiem, to komputer jest wykorzystywany glownie do
gier. Karta nie powinna byc zbyt mocna, bo pozostale klamoty to m.in:
zasilacz tracer 4life400, procesor Sempron 2600+ 64bit, 512MB DDR. A i
zakladam ze uszkodzona karte graf. mozna wlasciwie tylko wymienic,
naprawa o ile mozliwa to nieoplacalna?
Za udzielona pomoc ogromnie dziekuje..

Pozdrawiam

--