Re: Drukarka iDP 3210

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_-tnijto-poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 14:28:43 MET

Dnia Thu, 11 Dec 2008 21:36:42 +0100, JoteR napisał(a):

> Przejściówka? Może to jakaś MOXXA? Bo AFAIR te konwertery mają wejście
> RS-485 właśnie na "erjocie"?

Drukarka ma właśnie _tylko_ RS232, orginalnie do tego podłączony był taki
mały interfejsik z wyjściem RJ i normalnym kablem (skrętka) podłączony do
kasy z czterema portami RJ...

> No bez żartów...

Dlaczego? Pomiędzy moim komputerem i switchem ten kabel (orginalny)
funkcjonuje prawidłowo...

> A bezpośrednio do komputera, czy przez przejściówkę USB -> RS232? Bo moje
> szeregowe Casio na takim wynalazku nie pójdzie, musi gadać z natywnym RS-em.

Bezpośrednio do komputera.

> A ta kasa jaki miała interfejs? Zwykły RS-232? Czy może właśnie RS-485?

j.w. Kasa ma cztery razy RJ

> A co z komunikacją po LPT? Bo ta drukarka ma też takie złącze ponoć.

j.w. Ta kasa ma tylko RS, jest też druga wersja wyposażona _tylko_ w LPT...

> JoteR

Krzysztof