Re: Czy laptop nowy czy używany?

Autor: <hyperlolek_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 18:45:55 MET

On 10 Gru, 03:22, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
> Ja za Fujitsu-Siemensa dałem (mogłem dać jeszcze ze stówkę mniej)
> niecałe 2 kzł, a mam tam:

2000 złotych...

>   -- T7300 na 2 GHz (L2 4 MiB)

Czy wykorzystujesz tę prędkość?
Czy ludzie na laptopach wykorzytują dużą prędkość CPU i do czego?

>   -- 2 GiB RAMki
>   -- Radeona 2400 z własną pamięcią

Szybka karta graficzna to tylko chyba do gier? I jeszcze do Aeroglass
w Vista. Czy do czegoś jeszcze?
Ja osobiście uważam, że granie w gry na laptopie to ostatnie stadium
żałosności człowieka...

> Kupiłbym używany (ale sprawny) notebook (mógłby mieć Celerona :) i 40 GB HDD,
> nie mieć nagrywarki i mieć raptem pół gibi RAMki) o ile kosztowałby sto złotych

100 złotych to troszkę mniej niż te 2000 złotych które wydałeś na
swój ;)

> lub mniej i był sprawny... Kupiłbym też używany HDD, nawet bardzo mały, nawet
> 40 GB, oby sprawny i SATAnistyczny na 2.5 cala...
>
> Nie kupiłbym droższego notebooka używanego...

W każdym razie nie chce wydać więcej niż 900 złotych. Uważam, że nie
warto wydawać więcej kasy na urządzenie które za rok będzie mniej niż
40% tego co teraz...
Cóż za nieefektywna lokata kapitału! ;)