Proces Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@o2.pl> zwrócił błąd:
> doom3 <doom3mk@o2.pl> w wiadomości <news:ghmgep$1udl$1@news2.ipartners.pl>
> napisał/a:
>
>> Przypominam zaspanym, ze coraz wiecej gier korzysta z dotakowych rdzeni...
>> Gta 4 - wykorzystuje procesor 4 rdzeniowy na poziomie 86% lub wiecej.
>> Lost Planet Extreme Conditions
>
>> i jeszcze kilkanascie tytulow jakie odpalalem i widzialem jak rozklada
>> obciazenie na poszczegolne rdzenie.
>
> I tu pies pogrzebany - zależy, do jakich gierek ma być ten cpu. Jeśli do
> starych - to liczą się wyłącznie gigaherce na jednym rdzeniu, czyli
> jednordzeniowy z większym zegarem okaże się szybszy niż wielordzeniowy z
> mniejszym.
>
> W przypadku nowszych gierek już niekoniecznie - sam widziałem na takiej
> sprzed 2 lat (teoretyczny rok produkcji 2006), jak ewidentnie zapędza do
> pracy drugi rdzeń (i to niemało zapędza).
> Ale starsze gry (2005 i mniej) to raczej na jeden rdzeń tylko chodzą...
Są też gierce które wykorzystują do dwóch, a trzeciego (AMD) czy
czwartego rdzenia już nie dotykają patykiem.
-- Saiko Kila Unregistered Windows User #7.29581131e8Received on Wed Dec 10 04:10:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 10 Dec 2008 - 04:51:02 MET