Re: ktory procesor bdzie lepszy do grania?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 22:38:30 MET

doom3 <doom3mk@o2.pl> w wiadomości <news:ghmgep$1udl$1@news2.ipartners.pl>
napisał/a:

> Przypominam zaspanym, ze coraz wiecej gier korzysta z dotakowych rdzeni...
> Gta 4 - wykorzystuje procesor 4 rdzeniowy na poziomie 86% lub wiecej.
> Lost Planet Extreme Conditions

> i jeszcze kilkanascie tytulow jakie odpalalem i widzialem jak rozklada
> obciazenie na poszczegolne rdzenie.

I tu pies pogrzebany - zależy, do jakich gierek ma być ten cpu. Jeśli do
starych - to liczą się wyłącznie gigaherce na jednym rdzeniu, czyli
jednordzeniowy z większym zegarem okaże się szybszy niż wielordzeniowy z
mniejszym.

W przypadku nowszych gierek już niekoniecznie - sam widziałem na takiej
sprzed 2 lat (teoretyczny rok produkcji 2006), jak ewidentnie zapędza do
pracy drugi rdzeń (i to niemało zapędza).
Ale starsze gry (2005 i mniej) to raczej na jeden rdzeń tylko chodzą...

> i oczywiscie... ps3 bedzie lepsze, chyba, ze wydasz na kompa 6 tysiecy zł ;)
> ale i tak... po przebojach z instalacja i z graniem w gta4 to dochodze do

Lol, kondolencje ;p
Oczywiście rozumiem, że żeby wydać tyle kasy na pudełko z napisem ps3 to
trzeba mieć "porządny" pretekst :p

> wniosku, ze konsolarze to maja lekkie zycie.

Cysorz to ma lekkie życie!
;) BP MSPANC

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"To mówiłem ja, Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy."