Re: ktory procesor bdzie lepszy do grania?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 22:47:32 MET

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ghmert$7sh$1@node1.news.atman.pl...

> Pytanie było o procesor do gier a nie do podkręcania.

imho... wlasnie do gier sie oplaca jak najbardziej krecic wszystko, zeby
zaoszczedzic z trudem zarobione pieniazki.
jasne jest, ze jezeli mozesz miec CPU za 400 zł o wydajnosci tego za 1000 zł
to jest to gra "warta swieczki"

> Powiem nawet że ich liczba wzrosła o kilkaset procent.
> Bo była jedna a teraz jest trzy a może nawet cztery. :-)
> A można poprosić o tytuły, sprawdzę sobie osobiście w wolnym czasie
> jak się rozkładają na 3 i 4 rdzeń.

w szczegolnosci GTA4, pozniej:

Lost Planet (jedynka i dwojka)
Supreme Commander (jedynka i dwojka)

i... noz cholera nie pamietam... ale na pewno 3d Mark Vantage ;)))

no i przeciez nie zaprzeczysz, ze producenci gier beda korzystali z
dobrodziejstwa jakie daje im wielordzeniowosc (tu mam na mysli wieksza niz 2
core)?
to samo bylo kiedys z jednordzeniowcami... gry, ktore korzystaja z jednego
rdzenia w dniu dzisiejszym mozna szukac ze swieca (no moze troche
przesadzam, ale wiekszosc posiada optymalizacje pod 2 rdzenie).

--
doom3