Re: problem natury sieciowej

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 13:04:31 MET

O->Dnia 09.12.2008 12:43:09 niejaki DooMiniK napisał:

> Czemu to pytanie zadajesz na pecet, a nie na "sieci"?

bo w sumie problem dotyczy sieci opartej na pcetach - ale masz rację
wyślę zapytanie i tam

> Jak jest serwer, to czemu na tym samym serwerze nie zrealizujesz
> tego, co chcesz? Co za problem monitorować to, co przychodzi
> z zewnątrz? Masz jakąś klasę adresową w LANie, chyba łatwo
> wyłapać co jest z zewnątrz a co nie?

bo serwer nie działa cały czas (mimo że może) a ftep działa
a problem mam bo wiresharkiem nie za bardzo dało się wyizolować to co
chciałem

> Z armatą na muchę?

wiesz - tonący, brzytwa, te sprawy...

> Chcesz monitorować, czy ciąć ruch. Zdecyduj się. Ruch przecież
> możesz przyciąć na usłudze (ftp).

chcę i jedno i drugie - a przyciąć samego ftp nie za bardzo mogę (ruter
jest bardzo ograniczony) - bardziej mi zależy na przycięciu lub całkowitym
odcięciu ftepa podczas realizowania rozmowy voip-owej - qos też nie
rozwiązuje sprawy bo telefon voip jest by wifi

> Widzisz różnicę w monitoringu a cięciu pasma? Rozgranicz pojęcia - jedno
> jest do obserwacji, drugie wprowadza zmiany w ruchu sieciowym.

tak jak pisałem - chciałbym to i to
więc chyba powinienem zmienić tytuł posta na problemY ...

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl