Re: problem natury sieciowej

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 09 Dec 2008 - 13:28:11 MET

p0li wrote:
> bo w sumie problem dotyczy sieci opartej na pcetach - ale masz rację
> wyślę zapytanie i tam

Nie tędy droga - w samochodzie też mam laptopa
a jednak jak mam problem z silnikiem, to pytam na *.samochody ;-)

> bo serwer nie działa cały czas (mimo że może) a ftep działa
> a problem mam bo wiresharkiem nie za bardzo dało się wyizolować to co
> chciałem

Nadal nie rozumiem - jak działa serwer ftp, to działa także serwer,
więc czemu na tych samych gratach nie możesz zrealizować
cięcia pasma dla usługi ftp?
[...]

> chcę i jedno i drugie - a przyciąć samego ftp nie za bardzo mogę (ruter
> jest bardzo ograniczony) - bardziej mi zależy na przycięciu lub całkowitym
> odcięciu ftepa podczas realizowania rozmowy voip-owej - qos też nie
> rozwiązuje sprawy bo telefon voip jest by wifi
> tak jak pisałem - chciałbym to i to
> więc chyba powinienem zmienić tytuł posta na problemY ...

Czemu tak po kawałku przedstawiasz problem, co ?
Masz takie możliwości:
- przyciąć na stałe ftp, żeby zostawić pasmo dla voipa (zrealizujesz to
na serwerze na poziomie usługi, usług sieciowych itp.)
- zrobić QoS (ale to więcej pracy, serwer jeden by musiał być cały czas
włączony).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,