Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Szymon Machel <smachel_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 21:14:07 MET

Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał w wiadomości

> Czy winna jest "zworka" w dysku.
> Czy ponieważ jest niepartycjonowany/nieformatowany ?

Powinien być widoczny tak czy inaczej, doczytaj na obudowie dysku
bardzo drobnymi literkami powinien być jakiś opis jak podłączyć.

> Jakim programem to podzielic na 2 partycje ? przy tak dużej pojemności?

Ja używam Gparted, dzieli wszytstko. Robi partycje linuxowe na windowsowych
etc, wash and go, wódka i zakąska w jednym:-).
Trzeba tylko wypalić płytę z ISO. I wystartować komputer.
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=19&id=1738&GParted+0.3.411

Szymon