Re: Czy warto rozbudować ?

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Mon 08 Dec 2008 - 20:29:07 MET

Szymon Machel pisze:

> Feel to też ModeCom. Nie znam prądożerności tego AMD ale wydaje się,
> że 350W styknie. Co prawda o Feelu chodzą nie najlepsze wieści.
> Może warto ten "stary" zamontować?

> Jeżeli dobrze pamiętam, to 32 bitowy system nie zobaczy 4 GB pamięci
> (chyba do 2GB on jest). Więc weź to pod uwagę.
No to muszę "dopytać" czy nic to nie da.

> Co do dysków to nie pamiętam jak łączyłem - musiałbym obudowę zdjąć.
> Więc niech ktoś inny się wypowie. Kupiłeś dysk IDE czy SATA?
SATAII (w IDE już nie chcę inwestować)Dysk to jak pisałem powyżej
"Seagate Barracuda 7200, 500GB, 32 (STX -ST3500320AS(B) 220zł)"
Podłączyłem całośc ale tego nowego dysku niestety nie widzi.
Nie wiem w czym jest problem, czy ta płyta :(Gigabyte GA-M61S ME-S2 )
jest za "stara"?przecież z 2006roku!
Czy winna jest "zworka" w dysku.
Czy ponieważ jest niepartycjonowany/nieformatowany ?
Jakim programem to podzielic na 2 partycje ? przy tak dużej pojemności?