Re: ogniwa do baterii do laptopa

Autor: physical <physical_at_bleble.wp.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 21:40:30 MET

DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote in
news:49390815@news.home.net.pl:

> Nie - jak będziesz potem rozmrazac baterię na spokojnie
> (najgorszy jest szok termiczny a nie niska temperatura).

OK, to moze wrocmy do tego punktu bo jak sie wydaje daje on najwieksze szanse
na zrobienie czegokolwiek pozytecznego...

Prosze o dalsze info: ile da takie wymrazanie? I na jak dlugo bedzie efekt?
A czy przypadkiem nie stanie sie tak, ze owszem, nastapi od razu zdecydowana
poprawa, ale... po 3 miesiacach juz zupelna klapa?

--
physical