Re: ogniwa do baterii do laptopa

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 06 Dec 2008 - 13:17:51 MET

physical wrote:
> DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote in

> OK, to moze wrocmy do tego punktu bo jak sie wydaje daje on najwieksze szanse
> na zrobienie czegokolwiek pozytecznego...
> Prosze o dalsze info: ile da takie wymrazanie? I na jak dlugo bedzie efekt?

U mnie to daje na 2-3 miesiące. Potem czynność powtarzam (tak już jednen
akumulator reanimuję od ponad roku, szkoda mi 300-400zł).

> A czy przypadkiem nie stanie sie tak, ze owszem, nastapi od razu zdecydowana
> poprawa, ale... po 3 miesiacach juz zupelna klapa?

Zupełna klapa nie - czynność trzeba powtórzyć (nie wiem, ile razy, rok
już jeden akumulator poddaje się temu - to jednak czas, aby kupić
akumulator, który czasem jest dość drogi).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,