Re: spuchnięte kondensatory na płycie głównej

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 20:39:48 MET

Czeresniak pisze:

> Ale nie mam pewności czy problemy ustąpią po wymianie kondensatorów.
> Może macie jakieś doświadczenia z takimi naprawami.

Wymieniałem wczoraj. Objaw dla użytkownika był następujący: zawieszanie
się komputera (zamarzanie myszy, zero reakcji na klawiaturę), nie było
BSOD. Bios pokazywał za niskie napięcia na liniach 3.3V (wskazanie
3.05-3.15), 5V (wskazanie 4.75).
Wymiana kondensatorów nie zmieniła wskazań napięcia. Zwisy dalej
występowały. Zdecydowałem się wymienić zasilacz Modecom Feel II 350W na
Chieftec GPS-400AA. Napięcia się poprawiły, komputer się nie wiesza.

--
pozdrawiam
Piotr