Re: ogniwa do baterii do laptopa

Autor: physical <physical_at_bleble.wp.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 20:42:16 MET

Radoslaw Sokól <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in
news:2008120418120000@grush.one.pl:

> Nie wystarczy. Trzeba jeszcze przeprogramowac elektronikę
> baterii.

Wlasnie zaczalem sie wgryzac w temat na forum na elktrodzie i widze, ze
glownie chodzi o zresetowanie EEPROMu. Spory chaos tam panuje wiec nie wiem
czy w nowoczesniejszych laptopach czy bateriach ta opcja z BIOSu wlasciwie
nie wystarczy?

> I tu nawet jest problem, bo obudowa jest zazwyczaj klejona
> i bez pilowania jej nie otworzysz.

Z roznych opisow wynika, ze w wiekszosci modeli tak nie jest. Trzeba podwazyc
nozem ze wszystkich stron, ale bardzo delikatnie i przecyzyjnie i
rzeczywoscie jest to ryzykowna operacja bo mozna rozpruc poszycie ktoregos z
ogniw i narazic sie na zatrucie wyziewami eletrolitu...

> Lepiej poszukaj firm które wymieniaja ogniwa w bateriach i
> dysponuja sprzętem do programowania sterowników tych baterii.

No wlasnie guglowalem i nie znalazlem nic aktualnego...
A moze Ty polecisz?

--
physical