Re: Jak rozebrać notebooka?

Autor: Piotrek <kawasaki750_at_spamo2.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 18:42:30 MET

Użytkownik "Tomek" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości
news:gh92s8$rvh$1@news.onet.pl...

> A tu znalazlem czesci obudowy do mojego notebooka:
> http://shop.ebay.pl/items/_W0QQ_nkwZmaxdataQ207000xQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ
> Moze ktos mi powiedziec ktora czesc odpowiada za to zlamanie?
> http://img230.imageshack.us/img230/1059/zawiasxh8.jpg

Do wymiany cały zawias bo on jest najprawdopodobniej przyczyną wyłamania bo
się zatarł albo tak ciężko chodzi obejrzyj go ewentulanie czy nie jest
skręcany śrubką to wtedy poluzować użyc WD40 i skręcić odpowiednio ciasno.
wyłamany masz (prawdopodobnie)kołek montażowy w obudowie więc cały dół
obudowy ( tak czy inaczej nawet jak nie kołek to zobacz czy śruby wchodzące
od spodu w zawias nie rozwaliły obudowy )

> no i jeszcze jak sie zabrac do rozkrecania zeby miec do tego dojscie

z wyczuciem zacząć od wyjęcia klawiatury tych osłonek na zawiasy panel pod
matrycą jak jest, poodpinać wszystkie taśmy z płyty głównej idące do matrycy
odkręcić i zdjąć matrycę dalej sobie poradzisz ze spokojem i cierpliwie nic
na siłę z regułu jak coś nei chce puścic znaczy ze gdzieś jeszcze jakaś
śrubka trzyma.

Pzdr
Piotrek