Re: Jak rozebrać notebooka?

Autor: Tomek <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 18:08:14 MET

> Mam takiego notebooka:
> http://www.soundonsound.com/sos/jan04/images/sme7000x.l.jpg
>
> Pytanie jeden: Od czego zaczac rozkrecianie, chce sie dostac do
> procesora... a wczoraj ulamal mi sie jeden zawias z tylu:
> http://img57.imageshack.us/img57/7245/zawiasdl1.jpg
> I tu mam pytanie dwa:
> To notebook Maxdata 7000X, ale wiem na pewno, ze obudowa ta byla
> wykorzystywana takze w innym notebookach (m.in. fujitsu siemens). Moze
> ktos z was posiada taką? Wiedzialbym jakiego modelu szukac
> uszkodzonego.. dzieki.

A tu znalazlem czesci obudowy do mojego notebooka:
http://shop.ebay.pl/items/_W0QQ_nkwZmaxdataQ207000xQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ
Moze ktos mi powiedziec ktora czesc odpowiada za to zlamanie?
http://img230.imageshack.us/img230/1059/zawiasxh8.jpg

no i jeszcze jak sie zabrac do rozkrecania zeby miec do tego dojscie