Lekko OT - karta dźwiękowa - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 14:56:06 MET

Witam.

Przymierzam się do zakupu nowej karty dźwiekowej, moje A2ZS już od
jakiegoś czasu niedomaga i czasem wiesza kompa. Wymagania? Jak
najlepsza jakość dźwięku, duże możliwości konfiguracji, brak
problemów z grami. :) SB raczej nie chcę, zostaje bardzo niewiele
do wyboru - chyba tylko dwa modele Asusa - Xonar DX i Xonar D2.
Pierwsza to koszt 300zł, druga ponad 600. O tej drugiej ciężko
znaleźć jakiekolwiek niepochlebne opinie. I tu pytania:
Warto wydawać taką kasę na kartę dźwiękową?
Jak się sprawuje Xonar D2?
Może coś innego w cenie do 300-400zł?

Do karty będzie podłączony wzmacniacz stereo + głośniki. :)
Ma to po prostu mieć jak najlepszą jakość dźwięku, zastosowania
to przede wszystkim muzyka i gry. :)

Pozdrawiam
.Peeter