Re: Sprężarka w serwisie

Autor: Krasnal <krasnal74USUN_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 15:12:25 MET

To był 2 grudzień (prawdopodobnie wtorek), gdy o godz. 23:44 *digitaladam*
napisał(a):

> Zapewne wielu z Was korzysta ze sprężarki przy czyszczeniu komputerów. Jak
> sobie radzicie z tym syfem podczas czyszczenia? Czyścicie na zewnątrz?
> Specjalne pomieszczenia, komory z wyciągami powietrza? Jakie macie patenty?

W domu odkurzacz i jakaś wąska długa plastikowa końcówka. Jak pracowałem w
serwisie to powietrze, ale na dworze. Ustawiałem się tak, aby wiatr porywał
te wszystkie syfy (żeby na mnie nie leciało). Chociaż uważam, że odkurzacz
najlepszy.

--
To ja, Krasnal...