Dnia 4 Dec 2008 14:19:35 +0100, januszek na pl.comp.pecet napisał(a):
> Marcin Stankiewicz napisał(a):
>
>>> Piszesz o naprawach konsumenckich laptopów?
>> Sprzedaż konsumencka w Dellu jest od niedawna - i rzeczywiście, w jej
>> przypadku domyślną opcją gwarancji jest mail-in ( choć nie dla każdego
>> produktu ) ale nikt nie zabrania dopłacić do gwarancji on-site NBD ;-)
> Przypuszczam, że podobnie jest też w przypadku FS ;) Porownywanie wiec
> ze soba serwisu ekstra ze zwyklym konsumenckim nie ma chyba sensu?
Hmm ...
1. Do każdego produktu Della można "wykupić" gwarancję on-site. W przypadku
relacji b2b taki serwis jest domyślnym a nie "extra".
2. FS ma ściśle powiązane produkty z typami serwisu -
http://193.201.34.128/_itemserver/default/Okres_i_rodzaj_gwarancji.pdf
Nie zagłębiam się dalej w "Szczegółowe warunki realizacji usług
serwisowych" - ale pewnie jakieś obostrzenia tam mają.
Jeśli dalej partnerem serwisowym FS jest RamSerwis to ja dziękuję ;-).
I tak wolę Della :)
-- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Łatwiej poznać dziesięć krajów niż jedną kobietę. Hebrajskie"Received on Thu Dec 4 14:50:04 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Dec 2008 - 14:51:02 MET