Re: Laptop DELL Inspiron 1720 czy MSI VR705X-027PL?

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 14:45:34 MET

Dnia 4 Dec 2008 14:19:35 +0100, januszek na pl.comp.pecet napisał(a):

> Przypuszczam, że podobnie jest też w przypadku FS ;) Porownywanie wiec
> ze soba serwisu ekstra ze zwyklym konsumenckim nie ma chyba sensu?

Hmm ...

1. Do każdego produktu Della można "wykupić" gwarancję on-site. W przypadku
relacji b2b taki serwis jest domyślnym a nie "extra".

2. FS ma ściśle powiązane produkty z typami serwisu -

http://193.201.34.128/_itemserver/default/Okres_i_rodzaj_gwarancji.pdf

Nie zagłębiam się dalej w "Szczegółowe warunki realizacji usług
serwisowych" - ale pewnie jakieś obostrzenia tam mają.

Jeśli dalej partnerem serwisowym FS jest RamSerwis to ja dziękuję ;-).

I tak wolę Della :)

"Łatwiej poznać dziesięć krajów niż jedną kobietę. Hebrajskie"