Re: Sprężarka w serwisie

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 12:32:50 MET

Day Tue, 2 Dec 2008 23:44:56 +0100, digitaladam wrote:

> Zapewne wielu z Was korzysta ze sprężarki przy czyszczeniu komputerów. Jak
> sobie radzicie z tym syfem podczas czyszczenia? Czyścicie na zewnątrz?
> Specjalne pomieszczenia, komory z wyciągami powietrza? Jakie macie patenty?

Rozłożenie sprzętu na części pierwsze, i mocne płuca. Oto mój patent :)
Korzystałem kiedyś z odkurzacza, ale to nieporęczne i miałem przypadek że
po jednym z takich zabiegów nie komputer się nie uruchomił (być może
gdzieś o coś zahaczyłem szczotą).

Generalnie, w mojej paroletniej praktyce, sprawia się wariant
najoszczędniejszy, czyli wyjęcie elementu, wyjście na zewnątrz warsztatu i
skorzystanie z własnych płuc. Jak do tej pory (a mam styczność z naprawdę
zabrudzonym sprzętem - automatyka przemysłowa w zakładach górniczych),
nigdy mnie ta metoda nie zawiodła.

--
bzyk
I'd like to meet the man who invented sex and see what he's