Wymiana plyty, ocena ASROCK 4CoreDual-SATA2 ?

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 12:40:38 MET

Witam!

Byl sobie komputer, w ktorym umarla plyta glowna od strzalu pioruna,
na szczescie tylko plyta.

Pozostalo:

        Celeron D 2,53 Ghz na 775
        512 MB RAM DDR
        Grafika na AGP

Chcialbym kupic nowa plyte i zorbic przekladke, niemniej
z aktualnie nowych plyt, to mam jedynie jeden typ

(775, DDR, AGP) AsRock 4CoreDual-SATA2 R2.0 - PT880

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=13211&katid=60

Nie wiem co myslec o takiej hybrydzie, poza gwarancja na 2 lata.

Najchetniej kupilbym nowa plyte, ale ,,, wtedy zmiana RAM-u, grafiki,
ew. zintegrowana.

Duzym hamulcem sa fundusze ;/

Prosze o opinie o tej plycie

Pozdrawiam