"Jacek Osiecki" slrngjfblm.mqv.joshua@tau.ceti.pl
> Powiem tak: ja bym wybrał DELLa, ze względu na serwis. Nie wiem jak MSI, ale
> podejrzewam że mogą być podobne jazdy jak z HP gdzie dowolna naprawa jest
> przeciągana w nieskończoność. Przy DELLu serwis działa jak marzenie...
Dobry serwis ma Fujitsu-Siemens. Wiem, bo skorzystałem.
W poniedziałek o 12 w południe kurier zabrał komputer
a rano w piątek komputer był pod moimi drzwiami. Może
byłby w czwartek, gdyby został zabrany rano, nie w południe.
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....Received on Thu Dec 4 12:05:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Dec 2008 - 12:51:02 MET