Re: Laptop DELL Inspiron 1720 czy MSI VR705X-027PL?

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 12:43:01 MET

Dnia Thu, 4 Dec 2008 12:01:32 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski na
pl.comp.pecet napisał(a):

> "Jacek Osiecki" slrngjfblm.mqv.joshua@tau.ceti.pl

> Dobry serwis ma Fujitsu-Siemens.

Ja mam inne doświadczenia.

> W poniedziałek o 12 w południe kurier zabrał komputer
> a rano w piątek komputer był pod moimi drzwiami.

No widzisz. A w przypadku Della, dzwonisz jednego dnia, a drugiego
przyjeżdza serwisant i naprawia na miejscu ;-)

"Silną twierdzą jest nasz Bóg, Dobrą tarczą i bronią. Marcin Luter (Martin
Luther, 1483 - 1546)"