Re: Laptop DELL Inspiron 1720 czy MSI VR705X-027PL?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 23:45:25 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" gh8dfn$kv3$1@inews.gazeta.pl

> Dobry serwis ma Fujitsu-Siemens. Wiem, bo skorzystałem.
> W poniedziałek o 12 w południe kurier zabrał komputer
> a rano w piątek komputer był pod moimi drzwiami. Może
> byłby w czwartek, gdyby został zabrany rano, nie w południe.

Aby było jasne -- to ja zażyczyłem sobie godziny 12.
Poprosiłem, aby kurier przyjechał o 12, z tym, że zaproponowałem,
iż czekać będę do 14. Kurier zjawił się tuż po 12. :) Przyjechał,
przedstawił się, powiedział kim jest i po co przyjechał, nie
wykazywał objawów zniechęcenia, nie poganiał mnie, nie dawał mi
do zrozumienia, że się spieszy, :) że pracuje, :) nie wykonał nic,
co mogło budzić u mnie jakieś zdziwienie, choć ludzie są dziwni
w ogóle, o czym się przekonuje codziennie. :)

Na przykład dziś, gnieciony :) ponaglaniem, odwiedziłem kilka salonów
samochodowych i szukałem samochodu. Pracownik Volkswagena zauważył (ze
zdenerwowaniem godnym tego kogoś, kto złapał złodzieja :) na gorącym
uczynku) że zadaję naprawdę bardzo dziwne pytania. A jakie pytanie
uznał za naprawdę bardzo dziwne? Spytałem go o to, ile będzie palił
Golf VI w mieście... Pracownik ów kwestionował to, co było napisane
w folderach Volkswagena i podawał mi spalanie dwukrotnie mniejsze od
tego, które podawał producent samochodu...

Ludzie są dziwni, zwłaszcza w Polsce (w Norwegii, Niemczech, na Węgrzech
czy w innych krajach -- znacznie mniej) i jeśli uznam kogoś za niedziwnego, :)
to raczej dobrze o tym kimś myślę, a z serwisem FS (i z ich kurierem)
nie miałem kłopotów.

Dodam jeszcze, że na szybkiej naprawie zależało mi bardzo mocno...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'