LCD 24" do 1200 - pytanie o konkretne modele

Autor: <pmolski_at_ant.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 21:14:15 MET

Witam,
szukam LCD 24 cale. Cena - okolice 1200 zl. Teraz mam Samsunga 920T i
jestem w miare zadowolony.
Moge kupic
Samsunga
2443 NW - 850 zl
2443 BW - 910 zl
T240 - 1150 zl
2493 HM - 1150 zl
T240 HD - 1330 zl

LG: W2452T lub 2452V
Acer: V243 lub P243
Drozsze: Nec 24WMCX lub 24WVX

Znajomy fotograf-profi ma Samsunga 2433 i wykorzystuje go do na co
dzien. Nie jest nim zachwycony, ale potrafi na nim pracowac ze
zdjeciami z sesji za tysiace zlotych. Ja tez od czasu do czasu bede
musial obrobic jakies zdjecia. Na co dzien monitor bedzie sluzyl do
skladu ksiazek.

Lista powyzej - takie monitory w dosc dobrych cenach moge kupic w
hurtowni. Ktorys z nich jest zdecydowanie lepszy lub zdecydowanie
gorszy?
Glosniki mam zewnetrzne, tuner - moze sie przydac, ale i tak mam tuner
w kompie i ogladam TV na bocznym monitorze (pracuje z dwoma).
Aha - monitor bedzie pracowac z Macbookiem Pro z XP (Video Card/
Chipset: ATI Mobility Radeon X1600, VRAM: 128/256 MB GDDR3). Powinien
miec dwa wejscia sygnalu (ale to chyba teraz standard?).

Prosze o opinie,
pozdrawiam
Piotr

Max Resolution: 24 bit 1440x900/1680x1050