Re: Tv out w radeonie

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 20:45:53 MET

Picia pisze:

> Mam radeona 4870 i telewizor podpięty do niego przez DVI/HDMI. Jeżeli
> puszczę film na kompie a potem włącze TV i to film się stopuje. Muszę
> włączyć film jescze raz i to z katalogu bo wciśnięcie play nie działa.

Mam to samo. Nawet nie włączenie TV, ale zmiana kanału w TV wystarczy.
Jak na razie jedyne rozwiązanie, to odpalać playera z filmem po
ustawieniu kanału na TV.

> Inna sprawa czy jest możliwość zrobić tak aby przy włączaniu odtwarzacza
> filmów następowała zmiana głównego sterownika audio na HDMI a potem z
> powrotem na kartę dźwiękową X-Fi.

Nie sądzę. Ale zmiana spod prawej myszki z traya jest dość szybka.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak