Re: Wymiana kondensatorów w MB w Warszawie

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Mon 01 Dec 2008 - 21:44:45 MET

Użytkownik "AnUbIs" <usenet_userWYTNIJ@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gh1esc$f29$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> napisał w
> wiadomości news:gh1bva$9of$1@news.onet.pl...

> moge wymienic juz wiele razy wymienialem o ile kupisz sam kondensatory
> rafcikbNOSPAM@gmail.com

Po co ci odysacz ;)

Twardy ze mnie gość ja rwałem kondzie jak zęby ( łamałem nóżki ), później
brałem lutownicę za 30zł ( made in china lub ukraina ) i na gorąco
wyciągałem nóżki. Zapewne zastanowi się kilkoro z was jak usuwałem lutowie z
otworów. Wiertarką długopisową, a żeby żaden pyłek z rozwieracengo lutowa
nie zwarł nic na płycie użyłem odkurzacza. Reanimaowąłem tak z 20 płyt
głównych.

Tak na poważnie - można to tak zrobic jak się robiło to kilka lub
kilkadziesiąt razy i wie co się robi. Oczywiście nic nic nie zastapi
dobrej lutownicy z odsysaczem ( a wydatek rzedu 300 zł żeby zreanimowac mobo
warte 40, które podwoi swoją wartość jak dokupimy kondensatory tez nie ma
sensu ).

Moja rada kup drugą płytę na allegro lub zmieniaj platformę.

Pozdrawiam