Tv out w radeonie

Autor: Picia <toolpusher-nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Nov 2008 - 13:11:26 MET

Witam,
Mam radeona 4870 i telewizor podpięty do niego przez DVI/HDMI. Jeżeli
puszczę film na kompie a potem włącze TV i to film się stopuje. Muszę
włączyć film jescze raz i to z katalogu bo wciśnięcie play nie działa.
Podobna rzecz się dzieje z winampem.
Mam zinstalowane sterowniki do karty HDMI Audio i może przez to?
Jak to naprawić???

Inna sprawa czy jest możliwość zrobić tak aby przy włączaniu odtwarzacza
filmów następowała zmiana głównego sterownika audio na HDMI a potem z
powrotem na kartę dźwiękową X-Fi.

--
Pozdrawiam
Piotr Klęba