Problem z doborem Cooler'a!!!

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 17:51:21 MET

Jacek Maciejewski pisze:

> Nie ma za co :) Ciekawe za ile, jesli nie tajemnica :)

Mam jeszcze jedno pytanko. Płytę właśnie zamontowałem do obudowy ale
cooler na CPU musiałem dać z mniejszym radiatorem, bo przeszkadza jeden
kondensator na płycie (prawy górny róg) umieszczony niestety dość blisko
gniazda CPU. :( Czym chłodziłeś procka u siebie (teraz założyłem
jakiegoś starego w stylu Spire'a zdjętego z Tualatin'a ale jest
upierdliwie głośny).

Jeśli ktoś inny chciałby pomóc - to chodzi o tą płytę główną:
http://img140.imageshack.us/img140/6151/ga7n400slit8.jpg

Pzdr, OMSON