Re: Chcąc się wybrać do sklepu po zakup PEN'a :)

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_taki_gaz.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 17:42:27 MET

XWindowsMen wrote:

> - szukam pendrive'a (nie mniej jak 4GB nie więcej jak 8GB)
> - wytrzymały... nie musi być z tytanu... ale nie może się rozsypać po

Może jednak tytanowy... albo tytaniowany ;-) Bardzo zgrabny i poręczny
http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/PenDrive_SanDisk_Cruzer_Titanium_U3_4GB_Ready_Boost/pelny,id,35482,s,1/
jest też wersja 8 GB. Transfery takie jak w opisie. Można w nich zdjąć
oprogramowanie U3 jakimś programem ze strony producenta i masz wtedy
zwykłego pena. Ja używam pod linuksem i windows. Oprogramowanie U3
pomogło mi kiedyś uratować dane z zawirusowionego komputera z windows,
więc nie usunąłem go jeszcze.
Pozdrawiam - JanuszWo

--
popraw adres - zmiana gazu