Re: Kolorowy laser do 1500 zł a tani w eksploatacji

Autor: Czarek <a_at_a.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 09:15:19 MET

ikov wrote:
> Z najtańszych laserów to widzę
> Samsung Kolor CLP-350N z tuszami kolorowymi/2000str. po ~200zł i
> czarnym/4000str. po ~300zł lub

Mam złe doświadczenia z tym Samsungiem - delikatnie rozjechane kolory
(niby detal, ale jak mamy czarne litery na czerwonym tle to rzuca się w
oczy), irytująca mora przy wydrukach szarości... Mam porównanie z
Konicką Minoltą DL2430DL (AFAIR) - mimo że starsza, tam nie było takich
problemów. Poza tym nie mam szczególnych zastrzeżeń - ale radzę
sprawdzić jakość wydruków przed ewentualnym zakupem.

Pozdrawiam

Czarek