Re: Kolorowy laser do 1500 zł a tani w eksploatacji

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 09:02:31 MET

Użytkownik "Marrcino" <niema@niczego.pl> napisał w wiadomości
news:ggitd6$f25$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Pamiętaj jedno: eksploatacja drukarki laserowej, a szczególnie kolorowej
> to nie tylko tonery, sprawdź czy bębny są zintegrowane, co jaki czas
> wymienia się transfer belt (w tanich HP dosyć często), fuser itp.

inna sprawa to to, ze nie ma taniej w eksploatacji ;)
ilosc wydrukow to sprawa dyskusyjna, przewaznie podawane sa te ilosci
przewaznie przy 5% nadruku, czyli co najwyzej wzgledem tekstu beda zgadzac
sie mniej wiecej, takze to jest kolejna sprawa ktra nalezy sprawdzic przy
wyborze drukarki, z ilu procentowym nadrukiem producent podaje ilosc
wydrukow

z mojego doswiadczenia wiem, ze jesli nie kupuje sie tonerow o zwiekszonej
wydajnosci (jesli sa) to czasem zamiast kompletu tonerow, lepiej kupic nowa
drukarke, a juz jak padnie beben to juz napewno

pozostaje jeszcze kwestia ewentualnych zamiennikow, ale tych nigdy nie
sprawdzalem wiec sie nie wypowiem