Kolorowy laser do 1500 zł a tani w eksploatacji

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 08:13:45 MET

Takie pytania pojawiają się regularnie, ale co jakiś czas zmienia się
sprzęt, więc...

Pierwsza kolorowa drukarka laserowa do biura, w cenie ok 1000 - 1200 zł,
przy czym tonery nie powinny kosztować majątku. Nie powinna być zbyt
duża, demonem szybkości to też nie musi być - a używana będzie do
codziennego drukowania pism w czerni, ew. jakieś kolorowe elementy i od
czasu do czasu - większa ilość kolorowych dyplomów itd. Do zdjęć i
reszty kolorowych wydruków używana jest atramentówka, ale ani to
szybkie, ani tanie w eksploatacji.

Z najtańszych laserów to widzę
Samsung Kolor CLP-350N z tuszami kolorowymi/2000str. po ~200zł i
czarnym/4000str. po ~300zł lub
OKI PAGE C3300N - jeszcze tańsze tonery, ale mniej dostępne
HP Color LaserJet CP1515N - kolor/1400str. ~200 zł, czarny/2200str. - 220 zł

Ciekawie wygląda ten Samsung CLP-350N (cena + eksploatacja), ale czym
generalnie różnią się drukarki za 800zł a te za 1500zł? Bo byłbym w
stanie dać trochę więcej, jeśli eksploatacja (tonery) byłaby sporo
tańsza (łatwiej dać więcej, a potem mniej niż na odwrót).

Pozdrawiam

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."