Re: Nowa mysz optyczna

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Nov 2008 - 07:02:30 MET

Marek wrote:
> Witam,
>
> Jaką myszkę optyczną polecacie z dostępnych obecnie na rynku ?
> Powiem, że padła mi kultowa Logitech BT-58 i taką chciałbym znów, ale że
> nie ma jej nigdzie w sklepach, to chcę wyłącznie firmy Logitech.

Skoro logitech, to... rzuc okiem na laserowy A4tech X750. Tak, wiem - tez
jestem uprzedzony do tej marki, ale akurat ten model (ktory zreszta
kupilem za grosze na pchlim targu) baaardzo pozytywnie mnie zaskoczyl.
Bardzo dobrze wykonany, ergonomiczny i co wazne bardzo precyzyjny (jak sie
okazuje myszy "laserowe" rzeczywiscie dzialaja lepiej od zwyklych
optycznych).

k,